Hazal2332 Benim belimde, kalçamda, rahmimde inanılmaz ağrı var 6 aylığım sizde de var mı böyle zorlayıcı derecede ağrı
Premsesko Hazal2332 18+5 im günde 1 defa karnımda bir alan top gibi sertleşiyor yaşadınız mı normal mi ?
Melike_sevgi Hazal2332 kız sen bide benim gibi 40. Haftaya gel yemin ederim bel kemiklerimi sanki kırmışlar ben 6. Aydan sonra ağrılarım biraz oldu bel kasık vs. Ama şuanki yaşadığım ağırlık ve ağrının tarifi yok o günler çok zor diyordum jsjsjs daha zor günler de varmış😅
alinashikh Melike_sevgi 36 haftadayım,kalçamda,rahimimde keskin ağrılarım var, sanki her an doğum yapacakmışım gibi,1 haftadır devam ediyor((
mombarbie_ Hazal2332 ağrılar için magnezyum tavsiye ederim doktorunuza danışın yazsin ağrılar icin iyi geliyor
Melimelike Hazal2332 selam, evet benim rahmimde ilk gebe kaldığımdan beri ağrı var, ara ara daha cok oluyor, bazen olmuyor. Bir de sağ kasığa arada bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Doktor normal dedi 🤷♀️
sevgigorgell 27+6 günlük olduk. Dün gece acildeydim. Nst bağladılar arada sancı olduğunu söyledi. Erken doğum olmasin diye magnezyum verdiler iki tanede serum bağladılar geldim eve. Bugünde kusma ihsal şuan durdu bakalım 🤦
Basakhilal Hazal2332 daha bu akşam bel ağrısından hüngür hüngür ağladım. 7. Aydayım özellikle 1 aydır daha da fazla yürüdüğümde artıyor kalcama bacaklarıma vuruyor. Geçmeyecek de bu gidişle