edaozdxx Ablam orada doğum yaptı. Doktorunun adını hatırlamıyorum fakat bayan doktordu çok da memnundu. 😊
Drukannesi Kardelennnnnuygr evet paket almıştım şuanda 38 haftayim başından beri gidiyorum hiç sıkıntı yaşamadım😊