tugbametin Kızlar 9. haftamdayım. Ve hiçbir şekilde bulantı ve baş dönmesi yaşamadım. Hatta göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim yok. Benim gibi olan var mı?
elifsenol21 tugbametin bende 9+2 yım benimde yoktu ama benim boş gebelik belki o yüzden olabilir birde her hamilelikte olmuyor ilk hamileliğimde aşırı bulantı kusma baş dönmesi uyku baygınlık oluyordu💖💗
tugcesakzci tugbametin kız nazar etme ne güzel işte bulantı baş dönmesi daha kötü yapıyor insanı. Her gebede olacak diye bir şey yok bazısı sorunsuz geçiriyor hamileliği ki bence en güzeli
nzlbrn tugbametin merak etmeyin bende 8+5im hiçbir belirtim yok sadece hazımsızlık yaşıyorum yemeklerden sonra o kadar
MommyLeyla tugbametin Umarım olmaz hiç 😅 benim 6. Haftada başladı ve ilaçla zor durur haldeydim 22 haftalığım korkudan kesemiyorum ilacı 😂 sağlıkla kucaklayın inşallah
tugbametin MommyLeyla Allah kolaylık versin inşallah. Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah❤️