Dlkcr Merhaba güzel anneler 7+4 haftalık hamileyim bulantılarım ve kusmalarım cok oluyor ne yaptıysam geçirmedi Birtek naneli şeker geçiriyor biraz fazla tüketiyorum günde 7 yada 8 tane acaba zararlımı bebeğe bir Zararı olurmu doktoruma sormayı unuttum
tugcesakzci Dlkcr ben de tüketiyordum bazen hap etki etmediği zaman doktorum çok olmadığı sürece problem yaşamazsın dedi açıkçası ama senin sayı olarak fazla biraz, prilam veya zofer kullanabilirsin bulantı hapı etkisini görürsün
Seyma-nur_ergn Dlkcr ben naneli şeker değilde naneli sakız cigniyorum benimde bulantılarım sakız sayesinde hafifledi