Hanımlar Aralık sonu doğum olacak inşallah. Bebeğim uyurken ne kullanmalıyım karar veremiyorum. Battaniyesi, yorganı her şeyi var fakat 2 yaşa kadar zaten önerilmiyor. Kundak yapıp battaniyeye mi sarsam, uyku tulumu mu alsam nasıl yapsam bir türlü karar veremiyorum? Deneyimli anneler siz nasıl yaptınız? Yeni anneler de sizler nasıl yapacaksınız ?