Kızlar 40+1 den selam Allah ın izniyle bir sorun çıkmadığı sürece normal doğum istiyorum ancak kesi ve dikiş konusunda olurda mecbur kalınırsa diye çok korkuyorum. Bana bu konuda bilgi verebilecek olan var mı mesela
ne tür durumlarda kesi ve dikiş atılıyor?
Dikiş atılırsa hareket etmek sezeryan gibi zor oluyor mu?
Dikişin bakımı nasıl olmalı ne kadar sürede düşer ?
Dikiş düştüyse bile ilişki ne kadar süreye kadar yasaklanıyor??