Kubra2213 İlk gebelikte de şimdikinde de var. Tedavi olunmazsa bebeğe zararı var ama, dahileye ya da endokrin doktoruyla gebeliği yürütmeniz lazım. Sabahları aç karnına içiyorum ilaç doktorum dozunu arttırdı. 4,5 civarı çıkmıştı 3,5 civarına da düşmüştü sanırım hatırlamıyorum. Ama olması gereken sayı 2,5 falan. Korkmanıza gerek yok doktorla ilaçla düzelen bir şey troid