Minigiim-vebenn52 ⬆️⬆️ ben on tane zıbın aldım Farklı aylar 2-6 6-9 olarak daha almam lazım mı bilmiyorum
Sweetmomhilal Ben de bakıyorum da araştırıyorum da yenidoğan Çok kullanılmıyormuş cabuk büyüdükleri için 5 adet yeni doğan diğerlerini 3 aylık olmaya karar verdim 3-6 1-3 ay felan
Hnd_01 Sweetmomhilal bnce çok kullanılıyor.ilk kızımda tecrübe ettim.kiyafetleri yetmemisti.surekli kusuyordu.kirleniyordu.yikayinca hemen kurumuyordu.gidip alışveriş yapmıştım tekrardan 😅 şimdi ikinci kızımda bir çok tulum zıbın aldım.eger kilolu bebekse 3-6 ay almanızı tavsiye ederim 🥰