mrvkzykry nişanım geldikten sonra 1 hafta içinde gece sabaha karşı başlayan bi sancim oldu yalancı sancı diye umursamadim öğlen saat 2ye kadar sancıyla durdum en son pes edip yakınımda acile gittim muayene oldum dogum başlamış 1 cm açıklık var dediler hastaneden çıktım evime geldim akşam 7ye kadar sancıları evde karşıladım sürekli hareket yürüme halindeydim sıcak duşa vs giriyordum akşam 8de hastaneye yatisim yapıldı ilk kontrolde 3 cm açıklık vardı nst sancı duş hareket vs derken saat 11de dogumum oldu zor bi süreç mi evet illaki zor sancı anı ama bi şekilde Allah güç veriyor dayanılıyor yani kesi olayına gelince kesi var 3 adet dikiş atıldı dikişlerden yana da hiç sıkıntı çekmedim 1 hafta içinde toparlandim hatta doğum haneden odaya gelince tek başıma yürüyerek lavaboya kendim gittim estetiksel olarak bi bozulma yok genişleme vs normal hayatım nasılsa öyle yani zaten 1 2 doğumda genişleme olmaz 3 ve üzeri doğumlar için geçerli