Alir her anestezi gibi epiduralin de riskleri elbette var. Artısı konfor ve ağrısız doğum ama yan etkileri baş ağrısı ve sırt ağrısı,
verilen ilaçlara bağlı olarak bacaklarda geçici güçsüzlük, bebek kalp atımlarında yavaşlama,sinirlere zarar verilmesi ve enfeksiyon riski. Tabi bunlar nadir şeyler. Ama olmayacak diye bir şey yok. Ayrıca epidural ücretli bir prosedür yani özellerde ekstra 5 bin lira kadar bir ücret talep ediyolar. Devletlerin çoğu yapmıyor diye biliyorum ama şehir hastaneleri galiba uyguluyolar 🌸