Merhaba 29+1 den selamlar
Arkadaşlar çok fena kaşıntım başladı.
Aranız da bu durumu yaşayan ve doktora giden oldu mu ? Uyuz olabilir diye düşünüyorum.
Sirke sıkıyorum sürekli vücuduma bitkisel bir krem var kullanıyorum ama hiçbir faydasını görmedim.
Ne kullanabilirim yardım edin lütfen.