Kızlar bir yaşında kızıma Bepanthol,mustela oksizinc vb vir cok pişik kremi kullandık geçmedi Dr güvenim kalmadı artık kızım artık parçalıyor kendini yerlere sürünüyor açık bıraktım ne yaptiysam geçmedi önerdiğiniz var mı birşey çevremde travazol öneren cok oldu dr da yeni bir DERMO-TROSYD bu kremi önerdi sizlere de danışmak istedim akıl verin nolur zor durumdayz