denizs15 doktorum fito krem yazdı ayda üç dört kutu gidiyor devletin sunduğu imkanlar varken pahalı ürünlere para verme dedi, çok güzel nemlendiriyor. Göbek, basen, kalça, göğüslere kullanıyorum yazdırınca kutusu 20₺ye geliyor tavsiye ederim cilt yenileyici özelliği var 6. Aydayım iki aydır sürüyorum etkisini ilerleyen zamanlarda göreceğim gerçi bu çatlak biraz genetikmiş ama yine de tedbirli olmak lazım.