mommys1 poğaçayı kaç derecede pişiriyosunuz 170-180 de içini pişirmiyo benim ki 200 de mi pişirsem 220 de mi acaba ?
Hzzz mommys1 200 yeterli olur 180 ideali ama pisirmiyorsa 200 de ici piser birde pogca ayarina alman gerek onemli
Slnaycn mommys1 benim Beko 200 derece fansiz pişirin çokta güzel kabarır 🌸 yemekleri fanli da diğerlerini fansiz pişirin 🙃
aminehumamoms mommys1 önceden ısıtılmış 200derece fırında birden pişmesi lağzım çünkü mayalı oldugu için 200den aşağısı az gelir poğaçaya
Hzzz mommys1 markasi ne firininizin 200 derece pisirin pogca kokusunu duyunca bir 5 6 dk daha dursun kapatin fazla durursa da tas gibi olur
Minigiim-vebenn52 mommys1 fanlı mı pişirdiniz acaba fansız pişirmeniz lazım poğaçacı daha yumuşak olur 190-200 arası pişiriyorum bende
elifsen Fansız ayarda deneyin. Fanlı olunca üstten kurutuyor içi pişmiyor. Ben hep 100 derecede fırın mayası yaparım 15 dakika sonra da 180 de pişiririm. 180 -200 fırına göre değişir
mommys1 elifsen benim ki 180 de pişirmiyor fansız ayarda yapıyorum ama içi pişmeyince dışıda kuruyo 200 de denicem simdi