Merhaba Kızlar Biraz Konuya Uzun Giricem Kusura Bakmayın .Bu Konuda Beni Aydınlatırsanız Sevinirim .7 Yaşında bir oğlum var .2.ciye hamileyim Karın Ağrısı Gaz Sancısı şikayetiyle Mahallemizdeki Sağlık ocagina gittim adetimde düzensiz bu arada neyse konuya baglicam hamilelik varmı diye doktor sorduğunda yok dedim bı belirtide yok çünkü reglim düzensizdi yine gecikmiş olabilir diye düşündüm ilaç yaziordu☺️sonra test yapmaya karar verdi test yaptı doktor idrar testi pozitif çıktı 1gün sonra kan verdim ondada pozitif yaklaşık 2hafta oldu .Geçen hafta ise hastaneye muayne için gittim yine kan verdim beta 2000lerdeydi.Doktor ultrasona sokmadı daha kalp atıslarini duyamayz gibisinden şuan herşey normal dedi ama ben bundan 1bucuk sene önce kürtaj oldum kalbi durmuş karnimda kan Pıhtılaşması var dendi .Bu hamileliğimde doktora belirttiğim halde birşey söylemedi herhngi bi ilaçta yazmadı şuan folik asit kullaniyorum sadece yani biraz endişeleniyorum.Kan sonucunda gorebilirmi acaba pıhtılastigini hiçbir bilgi vermedi haftaya gel dedi bunu merak ediyorum.