busesen gudmorningbeya çok şükür rahat geçiriyorum. Çalışıyordum izne ayrıldım o yüzden evde biraz canım sıkılıyor kendimi işlere veriyorum onlar da yoruyor 😄 siz nasılsınız nasıl geçiyor 😊
gudmorningbeya busesen benim zor geçiyor çok hareketli kızım sağolsun 😊 bel ağrıları sırt ağrıları ağır geçiyor ilk gebeliğime göre
Anne1__ Ysmn38melek 29💖🥹 Allah’ıma çok şükür bu günlere geldik🙏 inşallah bütün hamileler sağlıkla kavuşur bebişlerine🐣🫶
Cekilmezbirkiz momness evet 2. sezaryen olucam 🫠 valla normal yada sezaryen daha takatim kalmadı gerçekten hamilelik en zoru sağlıkla doğsun da çocuklar