Kukulikukuli12 seda2452 Next normalde pahalı birde %30 vergi olunca. Fiyatlar çok yükseğe cıkmadı mı acaba 🙄
seda2452 %30 vergi ödiyceksimiz kabul ediyor musunuz diye mail geldi evet dedim link göndereceğiz diye döndüler link bekliyorum şimdi
Semra007 seda2452 evet maile link geliyo ordan yazan miktarı ödüyosunuz.ama belli bi sürede gelmesse eğer siz iletişime geçin tekrar.maille yazışma yapın mutlaka geri dönüş sağlıyorlar
minimix Kukulikukuli12 bazı ürünler öyle ama mont gibi şeyler daha uyguna bile gelebiliyor geçen bakmıştım 650 lira mont %30 ile Türkiye’deki çoğu mağazadan (ebebek lcw hariç) uyguna geliyor
Gizemyade Ben 2444 tlilik adidas bebek alışverişime 920 tl vergi ödedim bilgnşz olsun ama bizim ülkemize kıyasla 1500-2000 daha uygun geldi 2 takım eşofman bi çift ayakkabı next 3lü tulum kalitesi inanılmaz güzel
Aysegull123 Gizemyade hangi siteden aldınız güvenilir mi korktuğumu için alamıyorum birde ekstra bi para yatırılıyomuş o ne kadar