Ayseanneeee merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Bende aynı haftalarda kanama yaşadım bitene kadar 3 doz progestan iğne oldum ve 20.haftaya kadar hapını kullandım. Uzanıp yatmanız gerekiyor çalışıyordum rapor aldım. Kahverengi leke az az bende de geliyordu kırmızı olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum. İnşallah hemen atlatırsınız. Bu benim tecrübem aynısı olmak zorunda değil ama fikir olsun ben gördüğümde sürekli saat fark etmeden hastaneye koşardım kalp atışı var mı diye,çünkü sizi zehirleme ihtimalini de düşünün Allah korusun. Hemen iyileşin amin.