mrym32 Kızlar adetime 1 hafta var dün bebetime test pozitif çıktı kan verdim 2 çıktı sizce artar mı yoksa adetimi beklemeliyim artık pozitife dönmez mi
nzlbrn mrym32 benim 6 gün kala kanda negatifti 3 gün gecikti sonra pozitifi gördüm bekleyin gecikene kadar
Canangokdmr Brnim adetim 2 gün geçti beta 23.30 sizce nasıl ? Adetiniz gectikten. Sonra tekrar yaptırın test bence her 2 güne yaptirin artar belki