Kızlar selam normalde midem çok bulanıyodu hiç bişey yiyemiyodum doktorum ilaç verdi prilam gece yatmadan 2 tane iç sabah kötü olursan 1 tane daha içebilirsin dedi ben ilk başlarda içmeye korktum ama artık bulantılara dayanamadığım için gece yatmadan 2 tane içtim ilaç çok iyi geldi ama buseferde canım aşırı abur cubur çekmeye başladı kendimi tutamadım bi kase dolusu cips yedim görümcem çok zararlı olduğunu söyledi korktum biraz bi sorun olurmu sizce bilgi verebilirmisiniz 🥺