Dmmddm eczanede de satılıyor ama pahalı oluyor orda. Ben İnternetten almıştım baya gitti bana. Arkadaşın dediği gibi ebruyla iletişime geçebilirsin yardımcı olur sana. Ama bahsetmek gerekirse özet geçiyim. Adetin bittikten 2 gün sonra başlıyorsunuz öğlen 2 4 arası en uygun saatler oluyormuş. Testi yapmadan 2 saat öncesi sıvı tüketimini azaltıyoruz. Test daha doğru çıkıyor o zaman. Gebelik testi gibi uyguluyorsunuz. Yumurtlama yaklaştıkça 2. Çizgi hafif hafif belirmeye başlıyor. Ne zamanki 2 çizgide aynı koyuluğa ulaşırsa yumurtlama zamanı gelmiş demektir. Yumurta çatladığı zaman 2. Çizgi silikleşmeye başlıyor zaten. Yumurtlamanın oldupu gün ve çatladığı 3 gün değerlendiriliyor. Rabbimin izniyle olur inşallah o zaman 🤲🏼😊 ben hep telefon uygulamalaması olan takvimlerden takip ediyordum ama hep yanlış zamanı değerlendirmeme sebep oldu. Daha sonra bu testten yapmaya başladım. Şükür hamile kaldım daha sonra. Darısı başına inşallah canım. Aklına takılan bişey olursa yine yaz bana yardımcı olurum elimden geldiğince 💕