Zeyver Kızlar uygulamada 6+3 üz bugün ilk defa kadın doğuma gittik keseyi çok zor gördü sonunda gördük elhamdulillah fakat daha çok küçük 7mm dedi o yüzden kalp atışını duyamadık bayağı stres oldum bu durumu yaşayan var mı? Geç döllenme de olabilir dedi doktor
sumber Zeyver benim de salı günü 6+3 idi. Keseyi gördü 14 mm. kalp atışı için 24 ekimde (8+3) gideceğim inşaAllah
tugbadurmaz34 Zeyver ilk kontrolümü bilerek geç haftaya almıştım 6+5 te gittik hem bebeği gördük hem kalp atışını çok şükür 🤲🏻🧿 ama 7-8 haftalarda da görülebilir sabredin
Zeyver tugbadurmaz34 evet ben de bilerek kese için acele etmedim 6 yı geçince gideyim ikisini de göreyim diye düşündüm ama duyamadık 🥹🥹 hayırlı olsun size de bebişiniz
karaguzelirem_ 6 haftalıkken keseyi gördüm, 7.haftanda gel kalp atışını dinleyelim dedi doktorum. 7.haftamın başlarında duymuştum kalp atışını, inşallah sizde duyarsınız en kısa zamanda 🤲🏼
tugbadurmaz34 Zeyver Allah razı olsun yüreğinizi ferah tutun henüz vaktiniz var Allah izin verirse görürsünüz inşallah 🤲🏻
sumber Zeyver amin hepimizin 🤲🏻 geç döllenmeden olabilir endişe etmeyin bir dahaki kontrolde her şeyin normal olduğunu görürsünüz inşaAllah 🌺
Elizan61 Zeyver bunun icin stress yalmaniza gercekten gerek yok ben bugün 9+6 da gittim (Avrupada yasiyorum) kalp atisini gördüm ama duymadim. Şimdiden ışın vermek istemiyor doktor. Alttan muayene zaten hersey daha net görünüyor o yüzden kalp atisini gördüm diyorum eminim sizde bidahaki kontrolde duyarsiniz