Efnan-77 doktorun ne diyorsa onu dinleyin . Zaten sizi kontrol ediyor ona göre karar veriyor . Eğer ki üç ay korun derse sen o kadar korunmak istemiyorum dersen 1 adet dönemi sonra git kontrol ettir kendini gebe kalmak için herhangi bir sorunun yoksa korunmayı bırakırsın . Ama ilk bi kontrol ettir . Bana da doktorum üç ay korun dedi üç ay oldu korundum korunmayı geçen ay bıraktım . Sonra keşke doktoru dinleseydim dememek için dinleyin çünkü bir tanıdığın arkadaşı da kürtaj olmuş doktor üç ay korun demiş kız yanlışlıkla gebe kalmış yine olumsuzluk olmuş onda da kürtaj olmak zorunda kalmış bu sefer doktor 6ay ya da bir sene korunmasını söylemiş .