Kafi Kızlar bugün ikinci idrarla erken gebelik testi yaptım adetime 3 4 gun gibi bi zaman var test negatif çıktı değişmez demi bu saatten sonra
Edaemkl Kafi aynı belirtiler bende var ama adetim 3 gün var erken gebelik testi yaptım sabah ama negatif çıktı maalesef
Kafi Pinark92 daha önce üç kere hamile kaldım fakat hepsinde kürtaj olmak zorunda kaldım az çok gebelik belirtilerini biliyorum vücudumu hamile gibi hissediyordum iki gündür test yapıyorum ama yok yani