Ezbuak benim yeğenimin de başına geldi ameliyatta oldu tabi baya içe dönüktü onunkisi. Doğduğunda doktorlar farketmwdi evde annemler farketti. Tabi ki sizi endiselendirmek için asla söylemiyorum zaten fotoğrafta çok çok minimum düzeyde gözüküyor. Ama acaba yinede bir alaninda iyi ve ilgili ortopedi doktoruna görürseniz mi ? Tamamen içiniz rahat etsin diye söylüyorum biz yeğenime yaşadığımız için ister istemez görünce endişeleniyorum.