Gulsumkarabay1 Arkadaşlar merhaba 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 3 gün önce kese ultrasonda görünüyor fakat bebeğim hala oluşmamış sizce normal mi? İlk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim 🫶🏻
Minikperi Gulsumkarabay1 normal. Benim ilk kızım 8. haftada göründü kesede kalp atılı yoktu. 9. haftada kalbini de duymuştuk. Şuan 4 yaşında 🌸 ama ikinci hamileliğimde bebeği de kalp atışını da 5+5 te gördük. Yani değişiyor bebekten bebeğe ☺️
Gulsumkarabay1 mombarbie_ 6 haftalık oldu bugün kesin görünür değil mi bu arada cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏻😌
Gulsumkarabay1 naneliseker_ bugün 6 haftalık olduk görünür inşallah teşekkür ederim yanıtınız için 🙏🏻
Ysmn-08 Endişelenme benim bebeğim de çok geç gösterdi kendini 9 haftada daha önce bende senin gibi kese de niye yok diye düşündüm 9haftaya kadar gözükmezse o zaman boş gebelik olabilir demişlerdi bana
Gulsumkarabay1 Ysmn-08 o kadar uzun sürüyor mu göstermesi bilmiyordum bunu. Çok teşekkür ederim bu arada🙏🏻 inşallah çok geç gösterip korkutmaz bizi😅
Gulsumkarabay1 Minikperi maşallah Allah bağışlasın yavrularınızı🙏🏻 İçim biraz daha rahatladı teşekkür ederim gerçekten😌☺️
Arifehass Ben de 6. Haftada görmemiştim, 7. Haftada kendini belli etti çok şükür o yüzden merak etmeyin
Gulsumkarabay1 Arifehass anladığım kadarıyla gayet normal şu an teşekkür ederim sabırla bekliyorum🙏🏻☺️
balkizim_06 Bnce normal bnde hamile olduğumu 5 6 haftalıkken öğrendim muayene sırasında doktor kese var baklm bebek oluşmuş mu dedı. Kişiden kişiye değişiklik gosterebilir diye düşünüyorum umarım hamilesinzdir 1 hafta bekleyın tekrar gıdın ozman belli olur….
Gulsumkarabay1 balkizim_06 doktor besin kesesi de oluşmuş boş gebelik olsa besin kesesi oluşmaz dedi 1 hafta sonra kontrole çağırdı inşallah bi aksilik olmaz teşekkür ederim 🙏🏻