aysecen_06 pentide deneme yaptırıyorlar ya bence Bi deneyin, göğüsleriniz küçükse sütyen gerek bile kalmayabilir ben kışın da çok atlet tercih eden biri olmadığım için bir şey diyemem ama bebek doğunca sütyen siz direkt atleti giyerim gibi duruyor. Teyzem falan da sütyen ihtiyacın bile olmayacak sadece atlet yeterli gelecek demişti bana