minikinsantanesi Merhaba anneler 24 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerini artık dılardan da çok net hissediyorum bakınca gözle görülüyor ama bazen çok hareketli bazen azalıyo daha önceden düşük ve dış gebelik yaşadım çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye acaba normal mi sizlerde nasıl rabbim hayırlısıyla sağlıkla vaktinde yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin bizlere inşallah
Bmbe21 minikinsantanesi bende 23 haftalık gebeyim gündüzleri bebişim uyuyor geceleri yattığımda içeride horon tepiyor 😆 ama sürekli hareket halinde olacak diye bir şey yok. İlk gebeligimden de biliyorum o zaman doktoruma sormuştum da bazen hareketli bazen durulur endişe edilecek bir durum olmadığını belirtmişti
aysecen_06 minikinsantanesi bu haftalarda çok normal hiç korma ben bazen hiç hissetmezdim hissedene kadar yatardım bir iki defa anca olurdu. Eğer hiç hissetmezsen doktora gidersin. 3-4 hafta içinde daha kolay hissedeceksin merak etme
Balarisiii minikinsantanesi 24+4 haftalığız bizde de aynı durum korkmayın Allahın izniyle birşey olmaz💕
11-02- minikinsantanesi bende 23 haftalığım gayet normal 30. Haftaya kadar normal diyorlar hatta iki gün hissetmeyen bile olabiliyormuş bazen hareketli bazen sakin oluyor sorun yoktur merak etme normal bir şey
Beyzanrrr minikinsantanesi benimde aynı oluyor cnm bazen çok hareketli bazen hiç değil korkma sende hareket belirsizliği olabilirmiş bu haftalarda
Kedimamasi Ben de 25 haftaya girdim, çok kilolu hamile kaldım çok geç hissettim bebeğimi hala öyle çok net hissedemiyorum. Kontrolde doktor hep çok hareketli bu çocuk işiniz zor olcak diyo ama ben hissedemiyorum anlamadım valla, zamana bıraktım