Zeyna01 19 haftalık hamileyim kızlar dün gece uykumdan uyandiran bel ağrısı yaşadım şiddetli sabaha kadar uyutmadu şuan ara ara devam ediyor korkmalimiyim normal mi sizce bebek hareketleri hissetmiyorum
11-02- Zeyna01 yani bebek hareketleri için erken ben 20. De hissetmeye başladım 23 de netleşti bel ağrıları olur ztn bende de oluyor normal dedi doktorum ama çok şiddetliyse bi doktora gidin üşütmüş de olabilirsiniz
mombarbie_ Zeyna01 hayır magnezyum farklı birsey doktorunuza agrilarinizdan bahsedin magnezyum yazsin diğer türlü surekli aynı problemi yaşarsınız