aysegullozdm Kızlar iki üç gündür sancı oluyor alt karinda uygulamada da yazıyor yalancı sancı diye ama korktum yaşayan var mı böyle bebek altta oynuyor sanki doktorumuz her şey gayet normal dedi ama bilmiyorum
Bmbe21 aysegullozdm bende 2 haftadır yaşıyordum bunu ilk uygulamada yalancı sancı olarak okudum sonra doktora danışmıştım normal olduğunu söyledi şimdi 23 haftalık gebeyim geçti sanırım
aysegullozdm Bmbe21 anladimm bazen vajinadada oluyor sizlama gibi doktorum ona normal dedi ağırlık olduğu için dedi ama sizde yasamismiydiniz
Bmbe21 aysegullozdm evet rahim genisledigi için oluyormuş o da hatta her gün arada oluyor ayakta çok kaldığım zaman
aysegullozdm Premsesko hayır sancı gibi sertlestme olmuyor zaten bebek uyurken karnımın üstünde başını hissediyorum bazen ama bu dediğim sancı