Htcnur Kizlar adet tarihim 7 eylul bugun doktora gittim kese goruldu ama kucukmus normalde 5 haftalik adetime goreama kese boyutu 4 haftalikmis
Edos123 Htcnur bana da hep geri ölçtüler her doktor farklı ölçüyor açıkçası sonrasında vajinal ultrason ile bakıldığında bebeğim önde bile çıktı çok küçük ölçümler bunlar 2 hafta sonra gittiğiniz de bebeğiniz göründüğün de daha sağlıklı ölçümler olabiliyor
Haticemre21 naneliseker_ ben 4 haftalık falan hamileyim son adet tarihim 4 Eylül ama 21 Eylül’de yaptırdım kan testi negatif çıkmıştı ondan sonra bebek oluşmuş yani bugün doktor kimseyi gördü 2.5 mm dedi 2 gün sonra tekrar ultrasona çağırdı kesenin boyutu büyüyor mu diye sizce normal mi
naneliseker_ Haticemre21 gayet normal artmış 2 gün sonra verseniz daha iyi olurdu. Tekrar sonkez verin ama 2 gün sonra olsn yani yarına denk geliyor
Haticemre21 naneliseker_ çok teşekkür ederim yani iki gündür öyle bir kanımı alıyorlar ki verecek kan kalmadı artık 😪 kum döküyormuşum. Doktor Bir iki gün sonra tekrar ultrasona gelmemi söyledi kesenin büyümesine bakmak için 🙏♥️