Taila 24 haftalık hamileyim oğlum sezaryen olduğu için kızımıda sezaryenle alıcam sanırım kucağıma.. tahmini 15 mart olucak bakalım kısmet isim bulamadık hala prensesimize tek bi şey bile almadım daha bi düşüğüm olmuştu bu hamilelikten önce o yüzden doğuma yakın toplu alıcaz eşimle kısmet olursa hamilelik güzel geçiyor ama okul ev yoruyor bel ağrılarım çok oluyor 65 kiloyum şuan 53le gebe kalmıştm oğlumda 30 kg almıştm bakalım kızımda kaç kg alıcam devlette sezaryen olan varmı kızlar tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz ben İstanbul Üsküdar Zeynep kamilde düşünüyorum 🤔 oğlumu Ümraniye çakmak erdemde yapmıştm hiç memnun kalmadm.. Zeynep kamilde doğum yapanlardan tavsiyelerini tecrübelerini paylaşmasını istiyorum şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Alyabebekk Taila canım Zeynep Kamil için bse dyemicem ama ben sana çakmak erdemi sorucam. Neyinden memnun kalmadın. Bende Ümraniye’de oturuyorm da Bostancı’ya gidiyorum hastaneye. Erdem’e dönelim dedik geçen ay vazgeçtik sonradan onun için sordum