Meli-sa Arkadaşlar üsteki 10.1 ilk keseyi görmeye gittiğimizde ki ultrason fotoğrafı alttakide 8.3 buda pazartesi olan ultrason fotoğrafı kese küçülmüşmü yeni farkettim doktoruöda bişey demedi 🥹🥹
mombarbie_ Meli-sa sorun yoktur o zaman haftaya kontrolunuzde bebisinizi de görürsünüz inşallah içinde 🤲🏻💗