Senatr canım ben 3 sene oldu gideli riskliydim iyi dr bakıyordum plasentanın yerini net öğrenmek için o zamanki tavsiyelerle buldum ve gittim geçen hafta adatıptaydım orada prof yine,evet tavsiye ediyorum gerçekten ehli,bana iyi şeyler söylemedi ama hepsinde haklı çıktı yaşayacaklarımı tahmin edip anlattı,çok sayıda usg çıktısı verdi renkli 4d dolu,cd falan da vermişti kocaman bi dosyayla çıktım ve çok uzun sürdü yani tam bi ayrıntılı usg oldu