Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Adettendir biz de son 99 olduk:) 2 haneli sayılara geldikk🤗 Çok heyecanlı:) sağlıkla güzellikle gelsin yavrularımız🌸🙏🏻
Happy20 Yenianneperci35 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım zaman hızlı geçiyor bugünlerin tadını çıkartmaya bak🌸🥲
Yenianneperci35 Aysham son 99 olunca bir heyecan geldi🙈 ilk zaman baktığımda ohoo daha çok var diyordum🙈🙈
Zozan_21duva Bende sayı yok sıfır olduk hala aynıyım gelen giden yok 40+2 ağrilarim oluyor diyorum kesin doğum başladı yaniliyorum gene piskolojim berbat hayirlisi
Yenianneperci35 Zozan_21duva oyyy maşallah🙈 ben korkuyorum o zamana kadar kalırım diye. Göbüşler çok büyüyor rahatsız oluyorsunuz diyorlar. İnşallah tez zamanda sağlıkla güzellikle kucağınıza alırsınız🌸🙏🏻
Glcn-61 Yenianneperci35 son 79 🥹 zaman su misali rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin zaman geçtikçe heyecan korku sarıyor insanı 🙆♀️
Zozan_21duva Yenianneperci35 bende korktum başimada geldi genede hayırlısı diyorum var bir hayır bunda
minikmucizeemaak Yenianneperci35 Cinsiyetimiz erkek 💙 En son 1 ay önce doktora gittim canım randevum cumartesi günü kendi doktoruma, ama daha karar vermez bence son haftalara kalıyor doğum şekli diye biliyorum. En son gittiğimde Şuanlıl normal dedi ama bakalım
Yenianneperci35 minikmucizeemaak oyyy maşallah 💙 bizim de bir oğluşumuz olacak nasipse🙏🏻 Yani çok bilmediğimden ne zaman karar veriliyor vs🙈
Yenianneperci35 Glcn-61 maşallah🌸 aminn hepimiz sağlıkla güzellikle doğumlarımızı yapıp sağlıkla alalım kucaklarımıza🙏🏻 Zaman çok hızlı ben bakıyorum hep diyorum zaman geçmez ama geçiyormuş🙈
minikmucizeemaak Yenianneperci35 Sağlıkla kavuşalım inşAllah minik adamlara 🥲 Benimde ilk gebelik tecrübesizim buradan gördüğüm bildiğim kadarıyla devam ediyorum işte 😂 Bebek bakmada problem yok tüm arkadaşımın çocuklarına baktım da kontrol süresi vs buralardan bakıyorum