1palyaco Huriyeemre diofol 60 tablet olanı kullandım . Etrafımda üç dört kişide onu kullandı doğum yaptı .
tugcesakzci Huriyeemre folidoce kullandım ben 1 hafta falan sonra omega 3 multivitamine geçtim regenesis max onun içinde folik asitte var diye
Boncukk123 Huriyeemre folıdays kullanıyorum canım doktor kontrolüm 10 gun sonra ilk gideceğim daha baska kullan derse bırakıp baska kullanırım ben gebelik istediğim için hamilelikten önce kullanmaya başlamıştım
buketsb tugcesakzci ben de hamileliğimden 3 ay öncesinde başladım regenesis max a şuam 13 haftalığız hala kullanıyorum, muhtemelen bir sonraki kontrolümde bırakacağız
tugcesakzci buketsb regenesis max mide bulantısı yapıyor mu sende de benim aşırı midemi bulandırıyor ya tat olarak iğrenç Bi ilaç resmen
buketsb tugcesakzci hayır hiç yapmadı bi arkadaşımda yapmıştı ama, sanırım kişiden kişiye değişiyor. Kokulara vs çok hassas olduğum dönemde bile bulanmadı midem
e_blue_sky_a Huriyeemre 12.haftaya kadar folidoce 400. Sonra vitamine geçtik onların içinde var folik
Bircandeniz Huriyeemre hamilelik öncesinde inefolikti galiba onu kullandım. Hamilelikte decavit kullandım