Kızlar 36 haftalık hamileyim 2 gün önce gittiğimde suyu az dedi bitmemiş ama sınırın biraz altında 2 hafta sonra tekrar gel dedi 2 hafta idare edecek mi bilmiyorum, birde normalde sarı akıntım hep oluyordu benim bugün uyandığımda ıslaklık hissettim baktım akıntım olmuş baya ve idrar kaçırmış gibi ıslanmış acaba suyum mu geldi yoksa suyum mu sızdırıyor anlamadım randevumda cumartesi günü napsam bilemedim