B_eyaz Anneler bebek doğduğunda hangi yatakta yatmalı anne yanı beşiğinin içine nasıl bi yatak koydunuz yün yatak önermiyorlar ne yaptırmam lazım beşiğin içine
KuzeyinAnnesi10 B_eyaz yatağı alırken verdiler elele den ayrıca almadım bide reflu yatağı aldım canım
Osi30 Ben 22 gün önce doğum yaptım.yataş mini juno kullanıyorum gerek beşikte gerekse oturma odasında ben nerdeysem yatağı oraya taşıyorum.inanılmaz memnunum tavsiye edebilirim. Beşiğimde ekstra yatak var ama bebeğim yataşın yatağında daha rahat etti.
Osi30 Bmbe21 Ben 4 ay önce 1200 TL ye almıştım şuan 1789 TL.Ama indirim takip etmenizi öneririm yataşın kendi sayfasında indirime giriyor bazen yada trendyolda.
Snkakr B_eyaz ewet ilkinde insan ne alıp ne almicağını bilemiyo. Ben direk reflü yatağı kullandım ama üç aydan sonra normal yatağa geçtim.