merve_3807 Arkadaşlar 8+6 günlük hamileyim göbek deliğimden sarı sıvı geliyor hamile kalmadan önce de olmuştu doktor iltihap dedi krem verdi önemli değil demişti ama şimdi bebek olunca tedirgin oldum sizce sıkıntı olur mu doktora gitsem mi
Merve_ceyhan0803 merve_3807 bu sorun bnde de var ya sarı değil ama iltihap çok belli kokuyor bnde gebeyim ve hala gidemedim bu konuda doktora
merve_3807 Merve_ceyhan0803 benimki de o şekilde kötü bir kokusu var ebe ile görüştüm net bir şey söyleyemem genel cerrahiye git dedi