Seydoss hayır olmadı sadece doktorum hap olarak kullanırsan yan etkileri var ben senin vajinal olarak kullanmanı istiyorum dedi öyle de kullandım her kontrole gittiğimde de sordu doktorum progestan dan bir şikayetin varmı diye çok şükür olmadı 7. Ayda doktorum kesti fitili artık kullanma normal doğumu engellediğini söyledi bana bende bıraktım o gün .Size kendi doktorunuz mu bırakın dedi yoksa siz kendiniz mi bıraktınız.?