1159098263
Ben lazere gidiyordum 3. Seansta bıraktım hamilekalınca ağda yapmadım alttan muayene olmadığım için hep kısalttm nedendir bilmiyorum ama zaten bir azalma oldu 6. Ayıma gircem zaten normal doğum yapmayacağım için hep kısaltıyorım temiz duruyor son ay ağda yaptırcam sadece bence risk alıp eğilmeyin kuaföre gidin yarım saat sürmüyor zaten