Az önce doktordan geldim devlet hastanesinden .devit 3 damla ve birde decavit vermiş doktor .decavit hiç kullanmadım hamileliğim de şuan 29 hahta 6 günlüğüm .devit3 damlanın aciklamasini okudum ama kagidigin için gebeler kullanamaz diyo kafam karıştı kullanıp kullanmamakla arasinda kaldım .içeriğinde böle yazı oldugunu bilsem doktora sorardım ama bilmediğim için doktora da bişey demedim .şuan devit3 kullanan varmı varsa yardımcı olabilirmisiniz