İzmirde çiğli ataşehirde oturuyorum (2+1)geçen sene 4.000 tl taşındığımız evimize 1 yıl geçince zaman yaptı ev sahibimiz şuan 8.000tl+1000tl de aidat var toplamda 9.000 tl ödüyoruz ama aynı bina 2 kat aşağım 13.000 istiyolar(2+1).diğer(3+1) olanlar 18.000 falan istiyolar