Hlimee benim bat 23 ekim. Bu ay klomen kullandım ama iğne olmadım çünkü hastaneye gitmedim. 8 gün sonra test yapmayı düşünüyorum. Aslında geçenlerde test yaptım çok erken yaptım ama gölge bir çizgi gördüm tabi çok erken yaptığım için umutlanmak istemiyorum. Bakalım hayırlısı olsun İnşaAllah. Sizin belirtileriniz var mı hiç