Sdegrcn Kızlar merhaba 32 haftalığız Boyum 171 yalnız karnım hiç yok çok küçük yani karnım İLK GEBELİĞİM NORMAL Mİ BEBEĞİN SAĞLIYLA ALAKALI HİÇ BİR SORUN YOK ÇOK ŞÜKÜR
Tweety3437 Sdegrcn Takma kafana boyun uzun Maşallah belli olmaz pek karnın bide ilk gebelikte az büyüyor karınlar ikinci gebelikte daha çok büyüyor bebegin sağlığında birsey yoksa takma kafana benimde öyle 27. Haftamdaydim yani göre 7 aylık demiyor metroda bile hamile diye yer veren yok yani 🤣🤣 karnının içi büyüktür takma kafana bunları canım
Bmbe21 Sdegrcn benim ilk gebeligimde de yoktu (ikiz olmasına ragmen) şuanda da yok 23 haftalık hamileyim. Bazılarının iç karın bölgesi geniş olduğu için karnı çok çıkmıyormuş normal yani :)
Gonul35 Sdegrcn benm iknci gebelgm dsardan kimse anlmior 28 haftalgm .. bebisn gelsimi iyiyse takma bosver
monarosamommy Sdegrcn Normal bir durum bu iç karnın büyüktür benimde öyle dışarıdan 6 aylık gibi ama 8 aylık hamileyim elhamdülillah iç karnı geniş olanlarda karın küçük gözükmesi normalmiş doktorumadq sormuştum bu durumu sağlıkla gelsin evlatlarımız 🤲🏻
Trldyg 37 haftalık Kimse inanamıyor 4 aylık sanıyorlar ikinci gebelik yani Takılma kilosu falan iyiyse Yapıyla alakalı durum sanırım
Eyvahvaveyla 36 haftalık hamileyim ilk gebeliğim , doğum için pijama takımı almaya gittim dün çalışanlar beni 5 aylık sandı doğumuma 20-25 gün var dedim bakışları görseniz ama çok şükür sağlıklı karnımın büyüklüğü çokta önemli değil
Bebegim_38 Sdegrcn benim de öyle. Geçen kadın doğum doktoru buyrun sorununuz neydi dedi hamile olduğumu anlamadı😅 neredeyse 33 haftalık olduk minicik bir karnım var.
Minsaa 32+4teyim bebis kıyafeti bakınca yegeniniz için mi kaç aylık falan diyorlar yok hamileyim diyorum yaa cinsiyet belli mi diyorlar doguracam anca yan dönüp karımı gözlerine sokarsan hamile olduğumu anliyorlar 😄😄