Angelipk Ben pzr günü yaptım aynı böyle yok gibi bişeydi içime şüphe düştü pztsi tekrar yaptırdım ikincisi çok silikti gittim doktora ultrasonda gözükmedi ama kanda çıktı belki çok yenidir tekrar yapın ama en iyisi kan verin
Kymetnur Angelipk bende pazartesiyi bekleyeceğim sanırım. Çünkü ne regl oldum ne belirtim var. Sadece sürekli şeffaf ya da su gibi akıntım geliyor. Çok teşekkür ederim ❤️