sdamla Merhabalar ben 5 haftalık hamileyim küçük nir ilçede yaşıyorum buradaki doktor sadece ultrason ile bakıp küçük bi kan gördü rahimde, kesenin yanında. Bunun düşüğe neden olabileceğini söyleyip hemen ilaç verdi herhangi bir kan testi yapmadan. Progestan kullanan oldu mu kullanmalı mıyım
nzlbrn sdamla doktorun düşük için verdiği ilacı kullanmalı mıyım diye burda soruyorsunuz kullanma deseler kullanmayacak mısınız bir sıkıntı olsa nolacak çok alemsiniz
gamzecgr sdamla zaten düşük ilacını vermesi için bı test yapılmıyor ultrasonda kanama alanı görmüş ki vermiş kullanmanız lazım hani doktor uygun görmüş
Btlgndz sdamla bende geçen hafta kan geliyordu Protestan sayesinde durdu ağızdan alma mide bulantısı yapıyor vajinadan fitil şeklinde kullan bebeğe bir zararı yok
B-use Evet canım mutlaka kullan ben fitil olarak günde 3 kez 8 saat arayla kullanıyordum sakın ihmal etme 🙏🏻
sdamla Desteğiniz için teşekkür ederim, kafamı karıştıran kan tahliline hormon oranına bakmadan ilacı direkt verdi, emin olmadan içmek istemedim. Zaten bana detayda vermedi düşük için vajinal almalıyım değil mi
Deryalina- sdamla ben ağızdan kullandım bu size bağlı baş dönmesi ve bulantı yapıyordu ama fitil olarak kullanmayı beceremedim hep geri çıkıyordu nasıl fayda sağlayabilirseniz
monarosamommy sdamla ben kullandım 7 ay boyunca progestan vajinal fitil olarak hap seklindede kullanılıyor doktor verdiyse kullanmanız gerekir düşüğü engelliyor