Hayırlı doğumlar öncelikle benimde üçüncü doğumum olacak inşallah ama 38 de gittiğimde benimde kanala girmemişti açılma da yoktu bu hafta kanala girmis 3 cm açılma var dedi p.tesi günü ama sanci yok şuan 39+6 yim sanci bekliyorum gelmezse yarın suni sancıyla falan baslatacak