eli23 mehraba kizlar son adet tarihim gecen ayin 4 u bu ayin 6 si ultrasona girdim adet tarihimden iki gun gecmisdi amma keseyi goremedik 10 u br daha grdik yine goremedik amma testler pozitif bu durumu yasayan oldumu
Edos123 eli23 beta değerinize baktırdınız mı belki geç döllenmedir biraz daha beklemek gerekir. Benim betam yüksek olmasına rağmen adet geciktikten 2 hafta sonra gittiğim de sadece kese görünmüştü
Bebisannneessi eli23 ilk ultrasonumu hatırlıyorum da kese görünmez diye doktor alttan bakmıştı o şekilde görmüştük, biraz daha bekle canım görünür inşallah
eli23 hayir betaya bakdirmadim daha yarin gidicem baktirmak icin test ilk yaptigimda cok silikdi sonraki gunler yaptigim kizarmsdi baya
nzlbrn eli23 betaya baktırmadan gebe olup olmadığınızı bilemezsiniz idrar testi tek başına kesin sonuç vermez betayı da 2 gün arayla birkaç kere vermeniz gerekiyordu ki sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini anlayabilesiniz
nurtug eli23 benim 2 bin küsür dü vajinal ultrasondan minicik kese göründü bu hafta artık gidince görücez inşallah normalden korkmayın sadece iyi bi doktor bulun inşallah sağlıklı bi gebeliktir