Herkese günaydın hayırlı sabahlar dün detaylı ultrason vardı baktılar şükür her şey yolunda bebeğim iyi dalar bende suyu biraz faiz buldular şekerime de baktılar aslında normal dediler ama yine de cumartesi sabahı 50 gram şeker yüklemesi yapacaklar bilgisi olan var mı yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim 🙏